Feng Shui – vaikų kambarys

Vaikų elgesį stimuliuoja supanti aplinka, žinoma, mes negalime sukurti idealios atmosferos visur, kur tik eina mūsų atžalos, bet galime įtakoti bent namuose. Ši neigiama stimuliacija nėra apčiuopiama, bet pagal senovės kinų išmintį  mes galime blogąją energija paversti gerąją ir tai padaryti visai nesunku.

  • Elektromagnetiniai laukai. Tai vienas baisiausių jūsų vaikų priešas. Įrengiant kambarį miegamąją zona reikia atitraukti nuo  kompiuterių, televizorių. Nenaudokite elektrinių antklodžių ar šildytuvų. O košmaru galite laikyti mikrobangų krosnelę, nuo jos vaikai tūrėtų būti nutolęs apie 5 metrus.
  • Miego kokybę gali bloginti šie dalykai: veidrodžiai, fontanėliai, akvariumai, tad miegamajame kambaryje geriau tokių neįrenginėti.
  • Prieš vaikui užmingant ir atsibudus prieš akis turėtų atsirasti ne animacinių filmukų herojai bet  miela šeimos nuotrauka, kuri neleis pamiršti, kad jis yra darnios šeimos dalis.
  • Patartina  vaikų kambaryje laikyti švarą ir tvarką, bet neidealią, nes ideali tvarka jam gali asocijuotis su vienatve, ar nepritapimu. Geriau leiskite vaikui tvarkytis savo iniciatyva, žinoma galima tai paskatinti.
  • Geriausia lovą statyti ne tiesiogiai prieš duris, ne prie lango ir  reiktų ją pastatytai taip, kad atžala galėtų vaikščioti iš abiejų lovos pusių.
  • Venkite vaiko kambarį įrengti naudodami ryškias spalvas, verčiau rinkitės blankesnes, pastelines.

Sveiko vaiko gyvensenai būtinas gerai įrengtas kambarys, nes tuomet jis ne tik pailsi, bet ir įgauna naujos energijos, jo vidinis pasaulis pasidaro harmoningas ir ramus.

Reklama

Reklama

2 thoughts on “Feng Shui – vaikų kambarys”

  1. Sveiki, labai smagu, kad yra tokiu nuostabiu internetiniu puslapiu pasiskaitymui.
    Aciu, kad esate)
    Geriausi linkejimai
    Aiste

    1. Ačiū už likėjimus:) galėtumėte plačiau supažindinti svetainės lankytojus su savo darbais, sukuriant straipsnį “Namų jaukumas” svetainėje. Kelios idėjos apie save, savo darbus, nuotraukos..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *